Met Facebook houd je je klanten op de hoogte.

Tegenwoordig gaat via het internet, makkelijker gezegd: online. Helemaal nu in de COVID-19 periode is het makkelijker om iets snel online op te zoeken dan langs te komen op locatie. Hierdoor is het voor veel bedrijven belangrijk om mee te gaan met de tijd. Je bedrijf laten zien via Facebook is een van de vele mogelijkheden die je kan toepassen om meer mensen te bereiken.  

Hoe houd je je klanten op de hoogte via Facebook? 

Met Facebook kan je heel veel kanten op. Bedrijven gebruiken het als webshop, informatie pagina, update pagina of een combinatie hier van. Vaak zie je dat bedrijven een belangrijke update of nieuws plaatsen op hun Facebook pagina. Dit kan van alles zijn. Denk bijvoorbeeld aan een nieuwe werknemer, een 50 jarig bestaan van het bedrijf of een verandering van de openingstijden. Klanten zien dit sneller op Facebook dan op de website zelf. Doordat je je klanten op de hoogte houdt, met ze correspondeert en je online klantenservice vergroten kan je groeien als bedrijf. Je bent op meer plaatsen te vinden dan enkel je eigen website.  

Je online klantenservice ervaring vergroten voor de consument.  

Een Facebook pagina beginnen is natuurlijk vrij simpel maar hoe ga je dit onderhouden? Wat ga je posten, hoe en wanneer? Allemaal vragen waar je voor je eigen sales over na kan denken. Wil je een give away of prijsvraag doen voor meer naamsbekendheid? Het kan allemaal! Chatkracht kijkt graag met je naar de verschillende mogelijkheden om je bedrijfspagina op Facebook up to date te houden. Dit kan op verschillende manieren: Chatkracht kan adviseren, informeren of verlichten. Chatkracht helpt je graag om jouw bedrijf en online klantenservice een niveau hoger te tillen zonder dat je er zelf heel veel tijd in hoeft te steken!  

Leave a comment

Your email address will not be published.


*